2015 жылғы аудан әкімдігінің бөлімдері мен қала және ауылдық округ әкімі аппараттарының мемлекеттік қызметтер көрсету мәселелері жөніндегі қызмет есебі

Көрсетілетін қызметті беруші туралы;

       Ауданы бойынша жеке және заңды тұлғаларға мемлекеттік қызмет көрсету стандарттарына сәйкес қала, ауылдық округ әкімдерінің аппараттары (Жайылма ауылдық округінің әкімінің аппаратты, Игілік ауылдық округінің әкімінің аппараты, Жаңаарық ауылдық округінің әкімінің аппараты, Байқадам ауылдық округінің әкімінің аппараты, Тоғызкент ауылдық округінің әкімінің аппараты, Жаңаталап ауылдық округінің әкімінің аппараты, Қамқалы ауылдық округінің әкімінің аппараты, Досбол ауылдық округінің әкімінің аппараты, Жаңатас қаласының әкімінің аппараты, Түркістан ауылдық округінің әкімінің аппараты), аудан әкімдігінің жұмыспен қамту және әлеуметтік бағдарламалар бөлімі, білім бөлімі, тұрғын үй-коммуналдық шаруашылық, жолаушылар көлігі және автомобиль жолдары бөлімі, жер қатынастары бөлімі, ауыл шаруашылығы бөлімі, аудан әкімдігінің ветеринария бөлімі, кәсіпкерлік және өнеркәсіп бөлімі, дене шынықтыру және спорт бөлімі, және сәулет, қала құрылысы және құрылыс бөлімі  қызметтер көрсетеді.

Мемлекеттік көрсетілетін қызметтер туралы;

Мемлекеттік қызмет көрсету бойынша 2015 жылы жеке және заңды тұлғаларға барлығы 26323 қызмет көрсетілген. Оның ішінде 6004 қызмет Халыққа қызмет көрсету орталықтары үшін ықпалдастырылған ақпараттық жүйесі арқылы көрсетілген.

Сонымен қатар мемлекеттік көрсетілетін қызметтердің мерзімдері бұзыла отырып ұсынылғандары 4.

Тегін және (немесе) ақылы негізде көрсетілетін мемлекеттік қызметтердің ішінде бір қызмет ақылы негізде, қалған қызметтердің барлығы тегін көрсетіледі.

2015 жылы қағаз және (немесе) электрондық нысандағы мемлекеттік көрсетілетін қызметтердің 17552 бойынша қағаз жүзінде және 1050 қызмет электрондық нысанда көрсетілді.

Бекітілген мемлекеттік көрсетілетін қызметтер стандарттары мен регламенттер саны. Мемлекеттік көрсетілетін қызметтің 71 түрі бойынша қызмет көрсету стандарттары бекітілген.
           

Көрсетілетін қызметті алушылармен жұмыс туралы;

Аудан әкімінің ресми сайтынан, қызмет көрсететін мекемелердің арнайы жабдықталған тақталарынан және баспасөз ақпарат құралдарынан қажетті мәліметтерді алуға болады.
Мемлекеттік көрсетілетін қызметтер стандарттарының жобалары талқылау үшін тиісті мекемлерге жіберіледі  және аудан әкімінің ресми сайтына орналастырылады.
2015 жылы мемлекеттік көрсетілетін қызметтерді насихаттау-түсіндіру бағытында 16 семинарлық кездесулер және жергілікті «Сарысу» газетінде мақалалар жарияланды.

         Мемлекеттік қызметтер көрсету процестерін жетілдіру жөніндегі қызмет туралы;

Ауданы бойынша аудан әкімдігінің жұмыспен қамту және әлеуметтік бағдарламалар бөлімі, аудан әкімдігінің тұрғын үй-коммуналдық шаруашылық, жолаушылар көлігі және автомобиль жолдары бөлімі, аудан әкімдігінің білім бөлімі «Халыққа қызмет көрсету орталықтары үшін ықпалдастырылған ақпараттық жүйесіне» және «Е-әкімдік» ақпарттық жүйесіне қосылған.
Мекемелер арасында  және облыс тарапынан ұйымдастырлған семинарлық кеңес оқуларына жауапты қызметкерлер жіберіліп тұрады.

Мемлекеттік қызметтер көрсету сапасын бақылау;

Мемлекеттік қызметтер көрсету мәселесі жөніндегі көрсетілетін қызметті алушылардың шағымдары туралы ақпарат2015 жылға көрсетілген қызмет түрлері бойынша шағымдар тіркелмеген.

Аудан әкімі тарапынан бөлімдер мен ауылдық округ әкімдері аппараттарында ішкі бақылау жұмыстары 3 мәрте жүргізілген.

Сонымен қатар, барлық бөлімдер мен ауылдық округтер статистикалық есепті нысанда толтырылған.

Мемлекеттік көрсетілетін қызметтер сапасын ішкі бақылау нәтижелері анықталған кемшіліктерге жол бермеутұрақты бақылауда.

Мемлекеттік қызметтер көрсету сапасын артыру мақсатында тұрақты мониторинг жүргізілуде.

 

 

Т. № Атқарылып жатырған шаралар 1-тоқсан 2-тоқсан 3-тоқсан 4-тоқсан Барлығы
Қаңтар Ақпан Наурыз Сәуір Мамыр Маусым Шілде Тамыз Қыркүйек Қазан Қараша Жел-тоқсан
1. Көрсетілген мемлекеттік қызметтердің саны – барлығы, оның ішінде: 4403 1263 759 3179 882 1976 4460 981 1293 3247 1939 2040 16323
1.1. Мемлекеттік органда (ведомстволық бағыныстағы мекемеде) қағаз түрінде көрсетілген мемлекеттік қызметтердің саны 305 139 42 63 28 345 308 65 176 34 68 144 1717
1.2. «электрондық үкімет» веб-порталы және (немесе) халыққа қызмет көрсету орталықтары арқылы көрсетудің мүмкіндігі бар мемлекеттік қызметтердің мемлекеттік органда (ведомстволық бағыныстағы мекемеде) қағаз түрінде көрсетілген саны 2582 527 276 2085 571 1244 3327 600 802 2298 1536 1704 17552
1.3. Халыққа қызмет көрсету орталықтары арқылы көрсетілген мемлекеттік қызметтердің саны 1289 491 360 966 209 287 717 239 217 834 274 121 6004
1.4. Электрондық түрде көрсетілген мемлекеттік қызметтердің саны – барлығы, 128 106 81 65 74 100 108 77 98 81 61 71 1050
2. Бекітілген мемлекеттік көрсетілетін қызметтер регламенттерінің саны 0 0 0 0 0 0 0 0 0 0 0 0 0
3. Мерзімдері бұзылып көрсетілген мемлекеттік қызметтердің саны – барлығы, оның ішінде: 1 1 2 4
3.1. Мемлекеттік органмен қағаз түрінде (ведомстволық бағыныстағы мекемемен) мерзімдері бұзылып көрсетілген мемлекеттік қызметтердің саны 0 0 0 0 0 0 0 0 0 0 0 0 0
3.2. Халыққа қызмет көрсету орталықтары арқылы мерзімдері бұзылып көрсетілген мемлекеттік қызметтердің саны 0 0 0 0 0 0 0 0 0 0 0 0 0
3.3. Электрондық түрде мерзімдері бұзылып көрсетілген мемлекеттік қызметтердің саны 0 1 0 0 0 1 0 0 0 0 2 0 4
4. Мемлекеттік көрсетілетін қызметтердің сапасына келіп түскен шағымдардың саны – барлығы, оның ішінде: 0 0 0 0 0 0 0 0 0 0 0 0 0
4.1 Мемлекеттік органмен (ведомстволық бағыныстағы мекемемен) көрсетілетін мемлекеттік қызметтердің сапасына келіп түскен шағымдардың саны 0 0 0 0 0 0 0 0 0 0 0 0 0
4.2 халыққа қызмет көрсету орталықтары арқылы көрсетілетін мемлекеттік қызметтердің сапасына келіп түскен шағымдардың саны 0 0 0 0 0 0 0 0 0 0 0 0 0
4.3 Электрондық түрде көрсетілетін мемлекеттік қызметтердің сапасына келіп түскен шағымдардың саны 0 0 0 0 0 0 0 0 0 0 0 0 0
5. Мемлекеттік көрсетілетін қызметтердің сапасына келіп түскен шағымдардың қаралу мерзімдерінің бұзылу саны – барлығы, оның ішінде: 0 0 0 0 0 0 0 0 0 0 0 0 0
5.1 Мемлекеттік органмен (ведомстволық бағыныстағы мекемемен) көрсетілетін мемлекеттік қызметтердің сапасына келіп түскен шағымдардың қаралу мерзімдерінің бұзылу саны 0 0 0 0 0 0 0 0 0 0 0 0 0
5.2 халыққа қызмет көрсету орталықтары арқылы көрсетілетін мемлекеттік қызметтердің сапасына келіп түскен шағымдардың қаралу мерзімдерінің бұзылу саны 0 0 0 0 0 0 0 0 0 0 0 0 0
5.3 Электрондық түрде көрсетілетін мемлекеттік қызметтердің сапасына келіп түскен шағымдардың қаралу мерзімдерінің бұзылу саны 0 0 0 0 0 0 0 0 0 0 0 0 0
6. Мемлекеттік көрсетілетін қызметтердің сапасына келіп түскен шағымдардың көздері: 0 0 0 0 0 0 0 0 0 0 0 0 0
6.1 жеке тұлғалардан 0 0 0 0 0 0 0 0 0 0 0 0 0
6.2 мемлекеттік органдардан 0 0 0 0 0 0 0 0 0 0 0 0 0
6.3 заңды тұлғалардан 0 0 0 0 0 0 0 0 0 0 0 0 0
6.4 бағалауға және мемлекеттік көрсетілетін қызметтердің сапасын бақылауға уәкілетті органның тапсырмалары 0 0 0 0 0 0 0 0 0 0 0 0 0
6.5 облыс әкімінен 0 0 0 0 0 0 0 0 0 0 0 0 0
6.6 бұқаралық ақпарат құралдарынан 0 0 0 0 0 0 0 0 0 0 0 0 0
6.7 басқа да көздер 0 0 0 0 0 0 0 0 0 0 0 0 0
7. Қаралған шағымдардың саны 0 0 0 0 0 0 0 0 0 0 0 0 0
8. Шағымдар бойынша жүргізілген тексерулердің саны – барлығы 0 0 0 0 0 0 0 0 0 0 0 0 0
8.1. оның ішінде мүдделі мемлекеттік органдардың қатысуымен 0 0 0 0 0 0 0 0 0 0 0 0 0
9. Мемлекеттік көрсетілетін қызметтердің стандарттары мен регламенттерінің талаптарын бұзғаны үшін тәртіптік жауапкершілікке тартылған адамдардың саны – барлығы 0 0 0 0 0 0 0 0 0 0 0 0 0
9.1. оның ішінде мемлекеттік органдардың қызметкерлері 0 0 0 0 0 0 0 0 0 0 0 0 0
9.2. оның ішінде ведомстволық бағыныстағы мекемелердің қызметкерлері 0 0 0 0 0 0 0 0 0 0 0 0 0
10. Тиісті қолданылған тәртіптік жазалардың саны – барлығы, оның ішінде: 0 0 0 0 0 0 0 0 0 0 0 0 0
10.1. ескерту 0 0 0 0 0 0 0 0 0 0 0 0 0
10.2. сөгіс 0 0 0 0 0 0 0 0 0 0 0 0 0
10.3. қатаң сөгіс 0 0 0 0 0 0 0 0 0 0 0 0 0
10.4. қызметке сәйкес еместiгi туралы ескерту 0 0 0 0 0 0 0 0 0 0 0 0 0
10.5. қызметiн төмендету 0 0 0 0 0 0 0 0 0 0 0 0 0
10.6. атқаратын қызметiнен босату 0 0 0 0 0 0 0 0 0 0 0 0 0
11. Мемлекеттік көрсетілетін қызметтер сапасын бақылау бойынша құрылымдық бөлімшесімен енгізілген ұсыныстардың саны 0 0 0 0 0 0 0 0 0 0 0 0 0
12. Мемлекеттік көрсетілетін қызметтер сапасын бақылау бойынша құрылымдық бөлімшесінің ұсыныстарын қарау нәтижесі бойынша мемлекеттік органмен (ведомстволық бағыныстағы мекемемен) қабылданған шаралардың саны 0 0 0 0 0 0 0 0 0 0 0 0 0
13. Көрсетілетін қызметті алушылардың мемлекеттік қызметтер көрсету тәртібі туралы хабардарлығын жоғарылату бойынша мемлекеттік органмен (ведомстволық бағыныстағы мекемемен) өткізілген семинар-кеңестердің, «дөңгелек үстелдердің», брифингтердің, конференциялардың және тағы басқа шаралардың саны 0 1 0 0 1 1 2 2 2 2 1 4 16